今日はマスケット。
全部使って見れてないので
間違ってたらごめんなさい。
ヘッドショット狙う派と
罠とデバフ派なのね。
私は後者です!エイム下手なので!!
■ SHARPSHOOTER(ピンク①~⑲)
①POWDER BURN
Cooldown 15.0
Overload musket with gun powder, causing the next shot to deal 110% Weapon Damage and
cause a Burn status effect that deals 20% Weapon Damage per second for 9 seconds.
Does not stack or combine with other overload shots.
マスケット銃に火薬を装填し、
次のショットで110%の武器ダメージを与え、
9秒間毎秒20%の武器ダメージを与えるBurn statusを引き起こします。
他のオーバーロードショットとスタックしたり組み合わせることはできません
②BACKDRAFT
Standard Musket shots deal 12% additional damage while target is on fire.
通常のMusket ショットは、
ターゲットが発砲している間、12%の追加ダメージを与えます。
③CHRONIC TRAUMA
If Powder Burn is a Headshot, extend Burn duration to 13 seconds.
Powder Burnがヘッドショットの場合は、Burnの効果時間を13秒に延長します。
④CRITICAL RELOAD
Landing 3 Headshots with 5 seconds of each other grants an instant reload.
5秒間に3つのヘッドショットを当てると、即座にリロードされる
⑤GREATER ACCURACY
Accuracy penalty while hipfiring removed.
hipfiring中の精度ペナルティが削除される。
hipfiring:照準を絞らずに発砲することらしい
⑥BALLISTIC ADVANTAGE
Removes damage Fall off from standard musket shots on targets more than 50 meters away.
50メートル以上離れたターゲットへの
通常のマスケット銃のショットのダメージの低下を取り除きます。
⑦HIT YOUR MARK
Increased Headshot and Critical hit damage to target the further the target is away from the player.
For a max of 15% at up to 100 meters away.
Does not forgo damage fall off.
ターゲットがプレイヤーから離れるほど、
ヘッドショットとクリティカルヒットのダメージが増加し、
最大100メートル離れた場所で最大15%になります。
ダメージの低下を忘れないでください。
⑥、⑦は組み合わせてねってことかな。。。
⑧POWER SHOT
Cooldown 15.0
Overload musket with gun powder, causing the next shot to deal 150% Weapon Damage.
Does not stack or combine with other overload shots.
マスケット銃に火薬を装填し、
次のショットで150%の武器ダメージを与えます。
他のオーバーロードショットとスタックしたり組み合わせたりできません。
⑨INITIAL ENGAGEMENT
When you hit with power shot gain Empower, causing attacks to deal an additional 10% damage for 5 seconds.
POWER SHOTでヒットすると、Empowerを獲得し、
攻撃に5秒間追加の10%のダメージを与えます。
⑩FIRST BLOOD
- 10% additional damage to targets with full health.
HPが最大のときに+ 10%の追加ダメージ
⑪BULLSEYE
Power Shot Headshots reduce Power Shot's cooldown by 15%
Power Shot でヘッドショットすると、Power Shotのクールダウンを15%短縮します
⑫CALLED SHOT
Increase Musket damage by 5% if aimed down sight for more than 3 seconds.
3秒以上照準を合わせた場合、マスケット銃のダメージが5%増加します。
⑬CALLED SHOT RESUPPLY
Standard attack headshots reduce all musket ability cooldowns by 10%.
通常攻撃ヘッドショットは、
すべてのマスケットのアビリティのクールダウンを10%短縮します。
⑭HEIGHTENED PRECISION
While aiming, successful hits with a musket grant a stackable 2.5% damage increase.
This effect ends when player stops aiming down sight or more than
5 seconds passes between shots. (Max 6 stacks)
狙いを定めている間、マスケット銃でのヒットが成功すると、
重複可能な2.5%のダメージ増加が得られます。
この効果は、プレイヤーが狙いを定めるのをやめるか、
ショットの間に5秒以上経過すると終了します。 (最大6スタック)
⑮EMPOWERING HEADSHOT
On successful headshot: Grant Empower, increasing all Musket shot's damage by 10% for 5 seconds.
ヘッドショットが成功した場合:Grant Empower、
すべてのマスケット銃のダメージを5秒間10%増加させます。
⑯SHOOTER'S STANCE
Cooldown 20.0
Player enters a shooting aim stance to enhance shooting performance.
Shots deal 100% Weapon damage.
While in stance mobility is reduced to zero and reload time is reduced by 75%.
Mode will exit after three shots.
プレイヤーは射撃のパフォーマンスを向上させるために射撃の狙いを定めます。
そのショットは100%の武器ダメージを与えます。
スタンス中、機動性はゼロになり、リロード時間は75%減少します。
このモードは3ショットで終了します。
射撃スタンスを取ってその場から動けないけど
リロードが75%短縮された、ダメージ+100%の攻撃が3ショットできる。
⑰SHOOT MORE
Shots fired before exiting stance increased to five.
スタンスを終了するショット数が5に増加
⑱MARKSMAN
If 3 consecutive shots hit the same target, reduce all other Musket cooldowns by 25%
3連続でショットが同じターゲットに当たった場合、
他のすべてのマスケット銃のクールダウンを25%減らします
⑲SNIPER
Adds an optional 3x zoom view for all musket aim shots.
Use Mouse Wheel up and down to zoom in and out while aiming.
Also grants a 15% damage increase to all Headshots.
すべてのマスケット銃の照準ショットにオプションの3倍ズームビューを追加します。
マウスホイールを上下に使用して、
照準を合わせながらズームインおよびズームアウトします。
また、すべてのヘッドショットに15%のダメージ増加を付与します。
■ TRAPPER(青①~⑲)
①SALT ON THE WOUNDS
- 10% increased damage to targets below 30% health.
体力が30%未満のターゲットへのダメージが+ 10%増加。
②STOPPING POWER
Cooldown 18.
Overload musket with gun powder, causing the next shot to deal 120% Weapon Damage,
staggering target and knocking them back 3 meters.
Does not stack or combine with other Overloaded shots.
マスケット銃に火薬を詰め込み、次のショットで120%の武器ダメージを与え、
ターゲットを3メートルノックバックします。
他のオーバーロードショットとスタックしたり組み合わせることはできません。
③LASTING IMPRESSION
Targets hit with Stopping Power are Exhausted;
reducing stamina regeneration speed by 10% for 8 seconds.
Stopping Powerでヒットしたターゲットを疲れさせる。
Exhausted:スタミナの再生速度を8秒間10%低下させます。
④SUPPLEMENTARY REPULSION
Targets hit with Stopping Power are slowed by 10% for 8 seconds.
Stopping Powerがヒットしたターゲットは、8秒間10%遅くなります。
⑤WEAKENED DEFENSE
Increases the stamina damage from standard shots dealt to enemies blocking with shields by 50 and
deal 10% of Armor Penetration to targets that aren't blocking with a shield.
シールドでブロックしている敵に標準ショットのスタミナダメージを50増加させ、
シールドでブロックしていないターゲットにArmor Penetrationの10%を与えます。
⑥HUSTLE
After a Dodge: Gain Haste, increasing movement speed by 10% for 3 seconds.
回避後:ヘイストを獲得し、移動速度を3秒間10%増加させます。
⑦ENERGY BURST
Atacking a target with an active debuff restores 5 stamina.
アクティブデバフでターゲットを攻撃すると、5スタミナが回復します。
⑧TRAPS
Cooldown 20.0
Throw a trap that last for 20 seconds.
When triggered it causes target to be Rooted, immobilizing target for 3 seconds.
20秒間続くトラップを投げます。
トリガーされると、ターゲットがルートされ、
ターゲットが3秒間固定されます。
⑨TRAPPED DAMAGE
Traps apply Rend to target increasing damage to trapped targets by 20% for 3 seconds.
トラップはRendをターゲットに適用し、
トラップにかかったターゲットへのダメージを3秒間20%増加させます。
⑩SCENT OF BLOOD
Regen 100% of weapon damage done as health when dealing damage to trapped targets.
トラップにかかったターゲットにダメージを与えると、
HPを武器のダメージを100%再生します。
⑪DOUBLE TRAP
Ability to have two active traps.
トラップを2個設置できるようになる。
⑫EMPOWERING WEAKNESS
Hitting a target with an active debuff triggers Empower,
increasing player's damage to be increased by 5% for 5 seconds.
アクティブデバフで攻撃をヒットさせると、
Empowerがトリガーされ、プレイヤーのダメージが5秒間5%増加します。
⑬TACTICAL RELOAD
Dodging Reloads the musket. (Can only trigger once every 6 seconds)
回避でマスケット銃をリロードします。
(6秒に1回のみトリガーできます)
⑭KICK'EM WHEN THEY'RE DOWN
Deal 10% extra damage to targets with an active crowd control status effect. (Slow, Root, Stun)
アクティブ精神デバフ (Slow, Root, Stun)のターゲットに10%の追加ダメージを与えます。
⑮BACK IT UP
Walking/Strafing movement speed Increased by 10% when an enemy is within 8 meters of player.
敵がプレイヤーから8メートル以内にいる場合、Walking/Strafingの移動速度が10%増加します。
⑯STICKY BOMB
Cooldown 12.0
A bomb that can be thrown a short range and sticks to anything it makes contact with.
Detonation will occur 3 seconds after impact dealing 175% weapon damage to all targets within 3 meters.
短距離で投げることができ、接触するものすべてに付着する爆弾。
爆発は衝撃の3秒後に発生し、
3メートル以内のすべてのターゲットに175%の武器ダメージを与えます
⑰UNFLINCHING WALK
Sticky bomb grants player 40 stamina when it deals damage with an explosion.
Sticky bombは、爆発でダメージを与えると、プレイヤーに40スタミナを与えます。
⑱STICKY SLOW
Direct hits with the Sticky bomb cause the target to be Slowed by 15% for 3 Seconds.
Sticky bombがダイレクトヒットすると、ターゲットが3秒間15%遅くなります。
⑲LETHAL COMBO
Increase Musket damage by 20% against targets affected by Trapper Tree status effect.
Trapper Treeのステータスエフェクトの影響を受けるターゲットに対して、
マスケット銃のダメージを20%増やします。