ジャケ買い飲料とゲームの話

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New World 8日目 Musketのスキル

今日はマスケット。
全部使って見れてないので
間違ってたらごめんなさい。

ヘッドショット狙う派と
罠とデバフ派なのね。

私は後者です!エイム下手なので!!

■ SHARPSHOOTER(ピンク①~⑲)


①POWDER BURN
Cooldown 15.0

Overload musket with gun powder, causing the next shot to deal 110% Weapon Damage and
cause a Burn status effect that deals 20% Weapon Damage per second for 9 seconds.
Does not stack or combine with other overload shots.

マスケット銃に火薬を装填し、
次のショットで110%の武器ダメージを与え、
9秒間毎秒20%の武器ダメージを与えるBurn statusを引き起こします。
他のオーバーロードショットとスタックしたり組み合わせることはできません


②BACKDRAFT
Standard Musket shots deal 12% additional damage while target is on fire.

通常のMusket ショットは、
ターゲットが発砲している間、12%の追加ダメージを与えます。

③CHRONIC TRAUMA
If Powder Burn is a Headshot, extend Burn duration to 13 seconds.

Powder Burnがヘッドショットの場合は、Burnの効果時間を13秒に延長します。

④CRITICAL RELOAD
Landing 3 Headshots with 5 seconds of each other grants an instant reload.


5秒間に3つのヘッドショットを当てると、即座にリロードされる

⑤GREATER ACCURACY
Accuracy penalty while hipfiring removed.

hipfiring中の精度ペナルティが削除される。

hipfiring:照準を絞らずに発砲することらしい

⑥BALLISTIC ADVANTAGE
Removes damage Fall off from standard musket shots on targets more than 50 meters away.

50メートル以上離れたターゲットへの
通常のマスケット銃のショットのダメージの低下を取り除きます。


⑦HIT YOUR MARK
Increased Headshot and Critical hit damage to target the further the target is away from the player.
For a max of 15% at up to 100 meters away.
Does not forgo damage fall off.

ターゲットがプレイヤーから離れるほど、
ヘッドショットとクリティカルヒットのダメージが増加し、
最大100メートル離れた場所で最大15%になります。
ダメージの低下を忘れないでください。

⑥、⑦は組み合わせてねってことかな。。。

⑧POWER SHOT
Cooldown 15.0
Overload musket with gun powder, causing the next shot to deal 150% Weapon Damage.
Does not stack or combine with other overload shots.

マスケット銃に火薬を装填し、
次のショットで150%の武器ダメージを与えます。
他のオーバーロードショットとスタックしたり組み合わせたりできません。

⑨INITIAL ENGAGEMENT
When you hit with power shot gain Empower, causing attacks to deal an additional 10% damage for 5 seconds.

POWER SHOTでヒットすると、Empowerを獲得し、
攻撃に5秒間追加の10%のダメージを与えます。

⑩FIRST BLOOD

  1. 10% additional damage to targets with full health.

HPが最大のときに+ 10%の追加ダメージ

⑪BULLSEYE
Power Shot Headshots reduce Power Shot's cooldown by 15%

Power Shot でヘッドショットすると、Power Shotのクールダウンを15%短縮します

⑫CALLED SHOT
Increase Musket damage by 5% if aimed down sight for more than 3 seconds.

3秒以上照準を合わせた場合、マスケット銃のダメージが5%増加します。

⑬CALLED SHOT RESUPPLY
Standard attack headshots reduce all musket ability cooldowns by 10%.

通常攻撃ヘッドショットは、
すべてのマスケットのアビリティのクールダウンを10%短縮します。

⑭HEIGHTENED PRECISION
While aiming, successful hits with a musket grant a stackable 2.5% damage increase.
This effect ends when player stops aiming down sight or more than
5 seconds passes between shots. (Max 6 stacks)

狙いを定めている間、マスケット銃でのヒットが成功すると、
重複可能な2.5%のダメージ増加が得られます。
この効果は、プレイヤーが狙いを定めるのをやめるか、
ショットの間に5秒以上経過すると終了します。 (最大6スタック)

⑮EMPOWERING HEADSHOT
On successful headshot: Grant Empower, increasing all Musket shot's damage by 10% for 5 seconds.

ヘッドショットが成功した場合:Grant Empower、
すべてのマスケット銃のダメージを5秒間10%増加させます。

⑯SHOOTER'S STANCE
Cooldown 20.0
Player enters a shooting aim stance to enhance shooting performance.
Shots deal 100% Weapon damage.
While in stance mobility is reduced to zero and reload time is reduced by 75%.
Mode will exit after three shots.

プレイヤーは射撃のパフォーマンスを向上させるために射撃の狙いを定めます。
そのショットは100%の武器ダメージを与えます。
スタンス中、機動性はゼロになり、リロード時間は75%減少します。
このモードは3ショットで終了します。

射撃スタンスを取ってその場から動けないけど
リロードが75%短縮された、ダメージ+100%の攻撃が3ショットできる。

⑰SHOOT MORE
Shots fired before exiting stance increased to five.

スタンスを終了するショット数が5に増加

⑱MARKSMAN
If 3 consecutive shots hit the same target, reduce all other Musket cooldowns by 25%

3連続でショットが同じターゲットに当たった場合、
他のすべてのマスケット銃のクールダウンを25%減らします

⑲SNIPER
Adds an optional 3x zoom view for all musket aim shots.
Use Mouse Wheel up and down to zoom in and out while aiming.
Also grants a 15% damage increase to all Headshots.

すべてのマスケット銃の照準ショットにオプションの3倍ズームビューを追加します。
マウスホイールを上下に使用して、
照準を合わせながらズームインおよびズームアウトします。
また、すべてのヘッドショットに15%のダメージ増加を付与します。


■ TRAPPER(青①~⑲)


①SALT ON THE WOUNDS

  1. 10% increased damage to targets below 30% health.

体力が30%未満のターゲットへのダメージが+ 10%増加。


②STOPPING POWER
Cooldown 18.
Overload musket with gun powder, causing the next shot to deal 120% Weapon Damage,
staggering target and knocking them back 3 meters.
Does not stack or combine with other Overloaded shots.

マスケット銃に火薬を詰め込み、次のショットで120%の武器ダメージを与え、
ターゲットを3メートルノックバックします。
他のオーバーロードショットとスタックしたり組み合わせることはできません。

③LASTING IMPRESSION
Targets hit with Stopping Power are Exhausted;
reducing stamina regeneration speed by 10% for 8 seconds.

Stopping Powerでヒットしたターゲットを疲れさせる。
Exhausted:スタミナの再生速度を8秒間10%低下させます。

④SUPPLEMENTARY REPULSION
Targets hit with Stopping Power are slowed by 10% for 8 seconds.

Stopping Powerがヒットしたターゲットは、8秒間10%遅くなります。


⑤WEAKENED DEFENSE
Increases the stamina damage from standard shots dealt to enemies blocking with shields by 50 and
deal 10% of Armor Penetration to targets that aren't blocking with a shield.

シールドでブロックしている敵に標準ショットのスタミナダメージを50増加させ、
シールドでブロックしていないターゲットにArmor Penetrationの10%を与えます。


⑥HUSTLE
After a Dodge: Gain Haste, increasing movement speed by 10% for 3 seconds.
回避後:ヘイストを獲得し、移動速度を3秒間10%増加させます。

⑦ENERGY BURST
Atacking a target with an active debuff restores 5 stamina.

アクティブデバフでターゲットを攻撃すると、5スタミナが回復します。


⑧TRAPS
Cooldown 20.0
Throw a trap that last for 20 seconds.




When triggered it causes target to be Rooted, immobilizing target for 3 seconds.

20秒間続くトラップを投げます。
トリガーされると、ターゲットがルートされ、
ターゲットが3秒間固定されます。


⑨TRAPPED DAMAGE
Traps apply Rend to target increasing damage to trapped targets by 20% for 3 seconds.
トラップはRendをターゲットに適用し、
トラップにかかったターゲットへのダメージを3秒間20%増加させます。

⑩SCENT OF BLOOD
Regen 100% of weapon damage done as health when dealing damage to trapped targets.

トラップにかかったターゲットにダメージを与えると、
HPを武器のダメージを100%再生します。


⑪DOUBLE TRAP
Ability to have two active traps.

トラップを2個設置できるようになる。

⑫EMPOWERING WEAKNESS
Hitting a target with an active debuff triggers Empower,
increasing player's damage to be increased by 5% for 5 seconds.

アクティブデバフで攻撃をヒットさせると、
Empowerがトリガーされ、プレイヤーのダメージが5秒間5%増加します。


⑬TACTICAL RELOAD
Dodging Reloads the musket. (Can only trigger once every 6 seconds)

回避でマスケット銃をリロードします。
(6秒に1回のみトリガーできます)

⑭KICK'EM WHEN THEY'RE DOWN
Deal 10% extra damage to targets with an active crowd control status effect. (Slow, Root, Stun)

アクティブ精神デバフ (Slow, Root, Stun)のターゲットに10%の追加ダメージを与えます。

⑮BACK IT UP
Walking/Strafing movement speed Increased by 10% when an enemy is within 8 meters of player.
敵がプレイヤーから8メートル以内にいる場合、Walking/Strafingの移動速度が10%増加します。


⑯STICKY BOMB
Cooldown 12.0
A bomb that can be thrown a short range and sticks to anything it makes contact with.
Detonation will occur 3 seconds after impact dealing 175% weapon damage to all targets within 3 meters.

短距離で投げることができ、接触するものすべてに付着する爆弾。
爆発は衝撃の3秒後に発生し、
3メートル以内のすべてのターゲットに175%の武器ダメージを与えます

⑰UNFLINCHING WALK
Sticky bomb grants player 40 stamina when it deals damage with an explosion.

Sticky bombは、爆発でダメージを与えると、プレイヤーに40スタミナを与えます。


⑱STICKY SLOW
Direct hits with the Sticky bomb cause the target to be Slowed by 15% for 3 Seconds.

Sticky bombがダイレクトヒットすると、ターゲットが3秒間15%遅くなります。

⑲LETHAL COMBO
Increase Musket damage by 20% against targets affected by Trapper Tree status effect.

Trapper Treeのステータスエフェクトの影響を受けるターゲットに対して、
マスケット銃のダメージを20%増やします。